Párperces

Párperces

Biztatás

2022. május 06. - Párperces

 

„Bízzatok,
én vagyok,
ne féljetek!”

/Márk evangéliuma 6,50/

 

*

 

Jézus

biztatja

akkori tanítványait,

és most biztat

minket is,

mai tanítványait:

„Bízzatok,

én vagyok,

ne féljetek!”

 

Ennek a jézusi

kijelentésnek

minden szava

hangsúlyos.

 

Ne félj

ne aggódj,

ne sírj

ne bánkódj!

 

 

Isten van,

Ő itt van,

Ő velünk van,

Ő cselekszik értünk!

 

Hagyatkozzunk rá

az Isten

megtartó szeretetére,

miként az autó

az őt hordozó híd erejére,

a szakadék fölött!

 

Aki meghallotta

ezt a krisztusi

biztatást,

az az ember

tud bízni mindenkor,

képes bízni a másik emberben,

és kész biztatni sokakat.

 

Jézus

így szólít meg

most, és életünk minden idején,

egészségben és betegségben,

örömben és bánatban,

jóban és rosszban…

 

Jézus így szólít meg

egyházban és világban,

hívőt és hitetlent,

egyént és közösséget.

 

Jézus megszólít

egyetemes szavával,

amelyre

minden embernek

szüksége van,

mert ember:

„Bízzatok,

én vagyok,

ne féljetek!” 

 

*

 

Imádkozzunk!

 

Urunk,

biztass,

hogy bízzunk

és biztassunk;

mindenkor,

mindenhol!

 

Köszönjük,

hogy a te szavad,

megtart,

hordoz,

és elhordozhatóvá teszi

a félelmeket.

 

 

(2021.09.18. – 2021.08.05.)

A bejegyzés trackback címe:

https://parpercesek.blog.hu/api/trackback/id/tr1617824465
süti beállítások módosítása