Párperces

Párperces

JÉZUS SZERET ENGEM

2023. szeptember 16. - Párperces

2023_05_11_jezus_szeret_engem.jpg

JÉZUS SZERET ENGEM

„.. úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta…” (János 3,16)

 

Régóta tanulmányozom azokat a nagynevű – országos hírű és világhírű – embereket, akikre sokan odafigyelnek, és akik milliók előtt megvallották, hogy ők hisznek az Úrban.

Whitney Houston énekesnő, a halála előtt, nagy mélységek között, lemezre vette, kisérettel és kíséret nélkül, acapella is, azt a gyermekdalt, amit kis hittanos korában tanult.

Megrendítő az, ahogy a világhírű művész gyönyörű hangján énekli ezt a gyermekdalt. Itt már nincs semmi show, csak felvállalt hitvallás, imádság, kiáltás, könyörgés.

A dal szövege ez: „Igen, Jézus szeret engem, mert a Biblia ezt mondja nekem. Jézus szeret engem, ezt tudom. A kicsik hozzá tartoznak; ők gyengék, de Jézus erős. Igen, Jézus szeret engem, annyira szeret és annyira örülök.”

Lássuk be: Isten örök szeretete átöleli az életünket, minden rendben van!

 

Imádkozzunk.

Áldott légy Urunk, hogy megtartó, életmegújító, megváltó szereteted napról napra megújul!

Bocsáss meg nekünk, hogy olyan sokszor nem vesszük észre kegyelmed jeleit!

Taníts minket a nehéz időkben is felfedezni hűségedet!

Segíts, hogy ma és mindenkor szereteted eszközei lehessünk a magunk helyén!

Ámen.

 

(Elhangzott a Kossuth Rádióban: 2023. szeptember 14., – leírva: 2023. augusztus 11., – blogon közzétéve: 2023. szeptember 15., – illusztráció: Jézus szeret engem, 2023. május 11.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parpercesek.blog.hu/api/trackback/id/tr5718215845
süti beállítások módosítása